Veelgestelde vragen online tickets

Veel gestelde vragen online bestellen

Hoe en waar kan ik reserveren voor een rondrit en/of vaartocht?
>
Reserveer jouw tickets voor de boot op de pagina van de FutureLand Ferry.
> Reserveer jouw tickets voor de bus op de pagina van de FutureLand Express.
Op deze pagina's vindt u meer informatie over de tours, een duidelijke uitleg en helemaal onderaan de pagina de mogelijkheid om de tickets te kopen. Doorloop alle stappen om de bestelling definitief te maken.

> Start met het selecteren van de gewenste datum onderaan de pagina van de activiteit van jouw keuze en klik op reserveren.
1. Kies uit het totale aanbod voor deze datum de activiteit van jouw keuze en het gewenste aantal tickets. Heb je een kortingscode dan voer je deze onderaan in.
2. Kies onderaan de pagina voor volgende stap.
3. Vul hier vervolgens jouw gegevens in. Let op de juiste spelling van je e-mailadres.
4. Kies onderaan de pagina voor volgende stap.
5. Kies in de betaalmodule de betaaloptie van jouw voorkeur en reken af.
6. Je kunt je tickets vervolgens downloaden, maar je ontvangt ze ook op het ingevoerde e-mailadres.

Heb je een vraag of wil je een wijziging doorvoeren neem dan telefonisch contact op via 010-252 252 0 en kies optie 1.

Kunnen we FutureLand bezoeken met openbaar vervoer?
Helaas is FutureLand niet goed bereikbaar via OV. Vanaf Hoek van Holland onderhoudt de RET een veerdienst met de Fast Ferry. Bekijk voor de dienstregeling de informatie op RET. Vanaf de halte aan de Antarcticaweg is het ca. 4,5 kilometer fietsen of wandelen naar FutureLand. Uw fiets mag mee aan boord van de RET Fast Ferry.

Mag ik mijn hond meenemen?
In FutureLand, aan boord van de rondvaart en in de bus zijn honden niet toegestaan, met uitzondering van hulphonden.

Veel gestelde vragen Goede Doelen Loterijen-winnaars


Bank Giro Loterij  Nationale Postcode Loterij  Vrienden Loterij

Ik heb een prijs gewonnen, hoe verzilver ik deze?
Van harte gefeliciteerd met jouw prijs bij een van de Goede Doelen Loterijen. We leggen hier graag uit hoe je jouw ticket voor FutureLand verkrijgt. De Goede Doelen Loterijen hebben geen inzage in de beschikbare plaatsen op tours aangeboden door FutureLand. Om de prijs om te zetten in een rondrit of -vaart is het daarom noodzakelijk om óók bij FutureLand uw reservering te maken.

Tickets die je via één van de Goede Doelen Loterijen hebt gewonnen kun je op de hierboven beschreven wijze bestellen. Let wel: je kan maar 1 kortingscode per keer invoeren. Bij 4 gewonnen tickets dient u dus 4 bestellingen te plaatsen. Onderaan de pagina bij stap 1 vul je de code in die op het Goede Doelen Loterij ticket vermeld staat. Deze vind je direct onder de QR code. In het voorbeeld hieronder is deze geel gearceerd.
Gebruik de code onder de QR-code

Heb je een vraag of wil je een wijziging doorvoeren neem dan telefonisch contact op via 010-252 252 0 en kies optie 1.

Ik heb al een ticket en datum gereserveerd bij de loterij. Waarom moet ik ook nog bij jullie boeken?
Je wil mee met een bustocht of bootvaart. Het is van belang dat er aan boord een plaats voor iedere deelnemer is geboekt, aangezien er een maximum aantal personen kan deelnemen. Deze reservering kan alleen via onze website worden gemaakt. De Goede Doelen Loterijen hebben geen inzage in het aantal beschikbare plaatsen. Tijdens het maken van jouw reservering op onze internetsite zie je direct het werkelijke aanbod waaruit gekozen kan worden.

Waar kan ik reserveren?
Reserveer uw tickets voor de boot op de pagina van de FutureLand Ferry.
Reserveer uw tickets voor de bus op de pagina van de FutureLand Express.
Op deze pagina's vindt u meer informatie over de tours, een duidelijke uitleg en helemaal onderaan de pagina de mogelijkheid om de tickets te kopen. Doorloop alle stappen om de bestelling definitief te maken.

Ik kan de datum van mijn voorkeur niet vinden?
Dat is mogelijk. FutureLand plant rondritten en -vaarten tot ca. 8 weken vooraf in. Het kan dus zijn dat de datum van jouw keuze er nog niet bij staat. Wij verzoeken je vriendelijk om in dat geval de reservering op een later tijdstip te maken. Ook is het mogelijk dat een tour op de door jouw gewenste datum al volgeboekt is. In dat geval is deze tour niet langer zichtbaar in het aanbod.

Ik heb tickets gewonnen, maar wil met meer personen komen. Hoe kan ik dit organiseren?
Je boekt eerst de tickets met de verkregen kortingscode(s). De overige benodigde tickets bestel je daarna op dezelfde manier en kun je direct online afrekenen.

Moet ik de kaarten van de loterij ook meenemen?
Nee, dit is niet nodig aangezien je de code al hebt ingevoerd in het systeem.

Er zijn verschillende soorten tours, welke kan ik kiezen?
Jouw tickets zijn geldig voor de rondrit FutureLand Express (75 min.), de rondvaart Maasvlakte 2 (60 min.) en voor de rondvaart Maasvlakte 1 & 2 (90 min.). Per gewonnen ticket is één keuze mogelijk.

Ik heb bij de Goede Doelen Loterijen gereserveerd, maar ben verhinderd. Mag ik omboeken?
Ja, dit is mogelijk. Neem hiervoor contact op met de loterij.

Ik heb een andere kortingscode, hoe gebruik ik die?
Vul de code onderaan de pagina bij stap 1 in. De korting wordt direct verrekend. Heb je een ANWB-pas, Rotterdam Welcomecard of Rotterdampas, vul dan hier jouw 9-cijferige pasnummer in.

Heb je een vraag of wil je een wijziging doorvoeren neem dan telefonisch contact op via 010-252 252 0 en kies optie 1.