Goede Doelen Loterijen

Reserveren Goede Doelen Loterijen-tours

Van harte gefeliciteerd met uw prijs bij een van de Goede Doelen Loterijen. Aan de hand van de meest gestelde vragen leggen we graag uit hoe u uw ticket voor FutureLand verkrijgt. De Goede Doelen Loterijen hebben geen inzage in de beschikbare plaatsen op tours aangeboden door FutureLand. Om uw prijs om te zetten in een rondrit of -vaart is het daarom noodzakelijk om óók bij FutureLand uw reservering te maken. Aan de hand van de veel gestelde vragen vindt u snel de informatie die u zoekt.


Bank Giro Loterij  Nationale Postcode Loterij  Vrienden Loterij

Veel gestelde vragen

Ik heb al een ticket en datum gereserveerd bij de loterij. Waarom moet ik dan ook nog bij jullie reserveren?
U wilt mee met een bustocht of bootvaart. Het is van belang dat er aan boord een plaats voor u is gereserveerd, aangezien er een maximum aantal personen kan deelnemen. Deze reservering kunt u alleen op onze website maken. De Goede Doelen Loterijen hebben geen inzage in het aantal beschikbare plaatsen. Tijdens het maken van uw reservering op onze internetsite ziet u tevens op welke tijdstippen de rondritten en rondvaarten u mee kunt.

Waar kan ik reserveren?
Reserveer uw tickets voor de boot op de pagina van de FutureLand Ferry.
Reserveer uw tickets voor de bus op de pagina van de FutureLand Express.
Op deze pagina's vindt u meer informatie over de tours, de mogelijkheid om te reserveren en een duidelijke uitleg. Doorloop alle stappen om uw reservering definitief te maken.

Ik kan de datum van mijn keuze niet vinden?
Dat is mogelijk. FutureLand plant rondritten en vaarten tot ca. 8 weken vooraf in. Het kan dus zijn dat de datum van uw keuze er nog niet bij staat. Wij willen u vriendelijk verzoeken om in dat geval op een later tijdstip uw reservering te maken. Ook is het mogelijk dat een tour op de door uw gewenste datum al volgeboekt is. In dat geval is deze tour niet langer zichtbaar in het aanbod.

Ik heb 4 tickets gewonnen, maar ik kom met meer personen. Hoe kan ik dit organiseren?
U reserveert het aantal tickets voor uw complete gezelschap. Op de dag zelf verrekenen we dit aan de kassa.

Moet ik de kaarten van de loterij ook meenemen?
Ja, het is noodzakelijk deze kaarten bij binnenkomst te tonen. De vermelde QR code wordt door ons gescand waarna u uw tickets ontvangt.

Moet ik op jullie website niks betalen?
Nee, u reserveert alleen de plaatsen. Afrekenen doet u in FutureLand. Wij geven de voorkeur aan pinbetalingen.

Er zijn meerdere soorten rondritten en rondvaarten, welke mag ik kiezen?
Uw tickets zijn geldig voor de rondrit FutureLand Express (75 min.), de rondvaart Maasvlakte 2 (60 min.) en voor de rondvaart Maasvlakte 1 & 2 (90 min.).

Wij willen FutureLand graag bezoeken met openbaar vervoer. Hoe kunnen wij het beste bij jullie komen?
Helaas is FutureLand niet goed bereikbaar via OV. Vanaf Hoek van Holland onderhoudt de RET een veerdienst met de Fast Ferry. Bekijk voor de dienstregeling de informatie op RET. Vanaf de halte aan de Antarcticaweg is het ca. 4,5 kilometer fietsen of wandelen naar FutureLand. Uw fiets mag mee aan boord van de RET Fast Ferry.

Ik heb bij de Goede Doelen Loterijen een datum gereserveerd, maar ik ben verhinderd. Mag ik een reservering maken op een andere datum?
Ja, dit is mogelijk. U kunt hiervoor contact opnemen met de loterij.